• (iOS) KingGodCastle mod veľa zlata

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ KingGodCastle ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ KingGodCastle IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ mod veľa zlata ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ KingGodCastle 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Skvelý koncept, ale postup sa zdá byť pomalý. Všetko je príliš drahé. Mimoriadne ťažké získať nové postavy. Vždy, keď sa zápas skončí, musím hru znova načítať, pretože celá aplikácia zamrzne.

    Neustále zlepšovanie QOL je skvelé, len som stále veľmi sklamaný z ich plateného obsahu. Celkovo fantastická vedľajšia hra.

    KingGodCastle Strategie mdz

    Je to úžasné! A návykové! Len si prajem, aby sme sa dostali na vyššiu úroveň. 25 maximum, takže sa musíte naozaj starostlivo rozhodnúť, ako rozptýliť svoje body zmeny.

    Táto vec je neporiadok. Nevkladajte peniaze do tejto hry. To je to, čo sa stane, keď to nový vývojár vyskúša a pokazí, ale aj tak tam dá zle kódovaný produkt do obchodu Google. Prial by som si, aby si ľudia uvedomili, že už Google nezaujíma, že chcú peniaze. Je váš telefón v niektorých z týchto hier mimoriadne horúci? Počuli ste už niekedy ťažiť bitcoiny na zariadeniach ľudí? Už len návšteva webovej stránky je v dnešnej dobe riskantná. Prestaňte dávať týmto hackovacím vývojárom svoje zdroje, aby sa ľudia zobudili.

    úžasná hrateľnosť. ale veľmi veľmi veľmi VEĽMI zlá aplikácia. hlavný dizajn hry je úžasný. aplikácia však má HLAVNÉ CHYBY 1. spotreba energie. 30-minútové hranie spotrebuje toľko batérie ako hranie v stave prežitia počas 4 hodín. a vaša batéria sa vyšplhala na 60 C HOT 2. hra stále hovorí, že po niekoľkých zápasoch je nový patch (NEMÁ). núti ma to skontrolovať obchod Play, aby som nič nenašiel. Ukázalo sa, že je potrebné sa znova prihlásiť. 3. hra ide BRRRRT každých pár zápasov. núti ma prinútiť sa zavrieť.

    Kiežby som to mohol hrať offline.

    Prekonal niekto 5. kapitolu? Robím to týždne a neviem sa cez to dostať. Dosť smiešne.

    Milujte ju a milujte na nej všetko pre tých z vás, ktorí míňajú peniaze na hry, aby ste sa dostali kamkoľvek, nie je to potrebné, toto je perfektná hra na hranie Minul som na ňu peniaze a neľutujem to a pomáha vývojárom dostať sa dobre zarobený plat za to, že som taký dobrý

    Imma začala tým, že som povedala, že je to zábavná hra a naozaj som si ju užíval, kým som na ňu neminul peniaze. Minul som 8 $ na permanentku, aby som si trochu posilnil, a nevšimol som si, že má ešte jeden deň. Nasledujúci deň som si všimol, že mi bola vrátená platba, pretože som dostal lístok len na jeden deň. Po získaní vrátenia peňazí som vylúčený z akejkoľvek činnosti v hre a mám -599 drahokamov, ktoré musím splatiť, aby som sa dostal do hry. Zábavné je, že množstvo drahokamov je 50 $, zatiaľ čo ja som vrátil iba 8 $.

    KingGodCastle Strategické epjr

    Flying Limo Robot Car Transform: Police Robot Game ጀብዱ vjq

    Skvelá hra, ale stále ma odpája, aj keď mám stabilné internetové pripojenie, pokúšal som sa prepnúť na dáta stále sa odpája a hovorí: Vyskytla sa nová aktualizácia/chyba prihlásenia/chyba v komunikácii a vždy, keď vyhrám/prehrám, zostane v bojovej oblasti. neprejde do ponuky ani na nič iné, len zostane na tej istej obrazovke.

    Páči sa mi vaša hra, ale teraz som uviazol na obrazovke načítania. Prosím opravte to

    Obrovská rozmanitosť pre jedinečné herné a herné štýly; je tu veľká hĺbka pre trh s mobilnými hrami, ktorý prosperuje z mechanizmov automatického hrania a paywallov. Táto hra v skutočnosti odmeňuje hráčov za to, že sa naučili mechaniku a stratégiu. Vynikajúca progresia, ktorá mieri s trpezlivosťou a zvedavosťou. Grafika a animácie sú v poriadku. Herný názov je zdanlivo jednoduchý, všedný a všadeprítomný s inými neinšpirovanými aplikáciami napriek tomu, že má jasne odlišný štýl. Skúste toto. ~ Nejaký chlap

    Dobrá hra, ale šanca na získanie nového hrdinu je veľmi malá. Nazbieral som 320 diamantov za štyri priame pokusy, aby som možno získal nového hrdinu. Výsledok. Nezískal žiadny nový hrdina. Stala sa z toho nudná hra. Hra sa nenačítava. Zaseknutý na úvodnej stránke.

    Ľudia podvádzali v aréne. Nemôžem zverejniť obrázok, ale tento chlap má 2 žlté hviezdy na hviezde a bez akéhokoľvek väčšieho atlasu

    Milujem hru, ale hovorí mi, aby som aktualizoval, kým nie je k dispozícii žiadna aktualizácia, a nedovolí mi hrať.

    Je to skvelá hra, aj keď komunikácia so serverom trvá príliš dlho

    Úprimný názor, celkom zábavná hra, trávim čas, pretože mám rád hry o level vyššie. Neplatíte za výhru, takže plus. Zabudol som, že som si to stiahol, pretože to bola hra strednej ligy legiend, ale po 4 hrách som si spomenul a teraz je to moja hlavná hra pre telefón. Tbh začiatočník priateľský trochu a ja som si želal, aby bolo viac spôsobov, ako získať nových heores, ale ak áno, každý by mal op sht. Opäť neplatíte ani za výhru, takže je to plus. ale napriek tomu je to naozaj zábava.

    Príliš oneskorené. Po dokončení prvého kola po tutoriále sa to stane chybným a oneskoreným. Opravte svoju hru, pretože má skvelý koncept. Inak je to len ďalšia mŕtva hra.

    Hra bola v pohode. Aj keď bolo takmer nemožné získať nové postavy. Po poslednej aktualizácii sa hrá len chvíľu a vypadne.

    KingGodCastle Diskarte pzu

    Pokračujte niekoľkokrát, opravte to a potom znova nainštalujte

    King God Castle Стратегии fos

    Dobrá strategická hra. Veľmi zábavné.

    Strhol hviezdu za to, že teraz sa behemus nepohne zo svojej východiskovej pozície.

    Je to dobrý koncept hry, ale nie je to žiadna zábava, keď 70% času nemôžete hru ani spustiť. Urobil som všetko od reštartovania aplikácie, telefónu, dokonca aj preinštalovania hry. Celkovo dobrá hra, ale veľa chýb

    Je ťažké hrať hru, ktorá stále hovorí, že je tu aktualizácia, aj keď nie je a vy ste urobili všetky technické opravy, aby ste sa to pokúsili napraviť... škoda, v skutočnosti to začínalo byť dobré, ale myslím, že táto hra jednoducho nie je až do úlohy hrať sa.....

    Naozaj zlé na výber postavy, otvoril som viac ako 50 truhlíc a ešte som nedostal novú postavu. Od začiatku stále máte niekoľko možností. Ale keďže systém úrovní pre postavu je po niekoľkých úrovniach ťažko exponenciálny, ak dostanem novú postavu, je teraz príliš slabá na to, aby ju mohla použiť. V hre sa nedá napredovať, pretože zlato sa ťažko dostáva k postavám na úrovni. Neexistuje skutočný spôsob, ako ľahko získať viac peňazí. Získate rovnakú sumu bez ohľadu na dokončenú úroveň. Žiadny progresívny rast.

    Najlepšia strategická telefónna hra, akú som už dlho hral. Auto šach s budovaním team compu s väčšinou PVE nastavením. (Otočte sa, aby ste sa mohli väčšinou zastaviť a vrátiť sa) V skutočnosti vám umožňujú hrať hru! A nezamykajte vás za hrudnými časovačmi! Vysoko odporucany! Viac hier by malo byť takýchto!

    dosť zábavné, ale nejakým spôsobom zasiahnuť tie najhoršie časti vysokej variácie a vapidného opakovania... nová rýchlosť postáv sa zdala v poriadku, ale len zriedka som pre ne našiel využitie kvôli existujúcim úrovniam postáv (takže možno boli nakoniec príliš zriedkavé). Neskoršie úrovne sa stali sadisticky gýčovými, čo zvýraznilo, koľko postáv/relikvií postrádalo špecifickú užitočnosť mimo rovnako gýčových stavieb (za predpokladu, že budete drieť/minúť, aby ste ich zrealizovali). Nakoniec bola várka 4 božských zvitkov bez ničoho nového.

    Hrám už takmer 2 mesiace a musím povedať, že to vydrží. Je to skvelá strategická hra a stala sa mojou obľúbenou mobilnou hrou. Odporúčam vyskúšať.

    Najlepšia zlučovacia hra, akú som kedy videl, sotva sa cíti ako zlučovacia hra, pretože má viac stratégií, vďaka ktorým je veľmi jedinečná, online režim je veľmi ťažký, pretože sa rozhodli urobiť z jedného z bossov postavu a postava je rozbitá , s veľmi veľkým mečom na diaľku, ktorý by sa mal naozaj nerfovať, a získať postavy je ťažké, pretože väčšinou ide o to, ktorý z nich získate, ak ich dostanete cez zvitky.

    Strašné. Získajte nemožné matchupy v aréne alebo invázii. Nehovoriac o nefunkčnom návode forcthe arena. Nemôžete robiť nič, kým nedokončíte tento tutoriál, pretože vás neustále ťahá späť a hovorí vám, aby ste to urobili, aj keď stlačíte tlačidlo preskočenia tutoriálu. A zdá sa, že nie je schopný privolať nič okrem prvých 7 hrdinov.

    Vynikajúca zlučovacia hra. Zaslúži si dobré recenzie. Dva hlavné problémy hry tho. Hra je takmer neustále v údržbe servera a často padá aj na slušných zariadeniach, ak na pozadí beží iba JEDNA aplikácia. Aj keď je to len vaša správa .a ak vám niekto zazvoní, keď hráte, potom sa o tom poserte. Keď sa tieto problémy vyriešia, bude to úžasné

    Hra je zábavná. Drsná časť zábavy. Množstvo hrdinov, ktoré môžete vyskúšať a pozbierať, vďaka čomu je hra o 100 % lepšia. Odporúča sa pre tých, ktorí majú radi strategické hry ako TFT.

    Veľmi dobrý koncept, rád hrám hru, ale má niekoľko zásadných problémov. 1. Obtiažnosť sa zvyšuje veľmi rýchlo. 2. Nová miera poklesu hrdinu vedľa 0 (minul som peniaze a stále nič). 3. Zamrzne, keď prehrám zápas, musím znova načítať aplikáciu. 4. Veľké vybitie batérie pre jednoduchú hru, môj telefón sa rýchlo zahrieva. 5. Niektoré písma sa zmenia na kórejské. Vývojári musia urobiť oveľa viac testovania chýb a upraviť mieru poklesu/náročnosti, aby ľudí zaujali. Nebudem míňať ďalšie peniaze, kým to neurobia.

    Mám tu chybu. Vymieňam svoje body za kovársky katalyzátor KG Tier, ale keď chcem sfalšovať svoju relikviu, neukážem sa

    Prečo si vymazal moju recenziu? Toto je 3 krát, čo robím recenziu.. Musíte opraviť vec namiesto odstránenia mojej recenzie.. 1. Problém s pripojením k serveru 2. Miera šancí na hrdinu je príliš nízka, nastavte vzácnu na viacnásobnú raritu, ako napríklad zriedkavé, epické , jedinečný a legendárny.. Zvýšte mieru šancí pre vzácne, epické a jedinečné.. 3. Po reštarte hry (po zaseknutí sa pri probléme so serverom) vás hra prinúti znovu sa prihlásiť, aj keď ste už prihlásený do hlavného menu.

    Hra sa mi páči, ale zamrzne a potom padá. Hrám väčšie hry s kvalitnejšou grafikou, ale nepadajú. Môžete to prosím opraviť? Rád by som si to zahral.

    V týchto recenziách chýba dôležitý detail. Je veľmi zriedkavé získať nové jednotky, ale keď to urobíte, môžete získať duplicitné kópie rovnako ľahko ako ktorákoľvek jednotka. Toto je oveľa krajšie ako iné hry, kde je šialene ťažké získať viac kópií, aby ste ich dostali na vyššiu úroveň. Hra je veľmi zábavná a zmes automatického šachu/archero o úroveň vyššie, výber vecí atď. Pvp, keď nie je naživo, sa robí skvelým jedinečným spôsobom a je úžasné, že môžete kedykoľvek zmeniť svoju zostavu zadarmo. Reklamy sú minimálne a férové. 10/10

    Môžete nám poslať e-mail v hre po aktualizácii, aby sme videli, aký detail nového obsahu v hre je? Predsa skvelá hra.

    Hra je dobrá, ale ak ju znova otvorím a hra začne zamrznúť

    Je to celkom fajn, páčia sa mi náhodné efekty, ktoré brnenia a zbrane získajú, keď ich skombinujete, a hrdinovia získajú lepšie zručnosti alebo väčší dosah pre tieto zručnosti. Hra je naozaj klenot.

    Ako pri všetkých hrách, aj tu hráte niekoľko hodín a myslíte si, že táto hra je v poriadku a môžete na ňu minúť peniaze... Potom už žiadny postup. Strata za prehrou. Pri pohľade na balíčky sa zlatom príliš nedajú. Ide teda o zber peňazí. Títo dostanú 1 hviezdičku, ale zaslúžia si oveľa menej.

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :